31 Aralık 2008 Çarşamba

...2009...



Şimdi ben içimden sözleri olmayan ama "tri la la la la"etrafında dolanan bir 2009 melodisi tutturdum..

İçimdeki ezgi kadar yumuşak, söze ne hacet dedirten, şefkatli değil ama şefkatli sevmeleri hatırlatan ve özlemekten bolca bahseden bir 2009 geliyor biliyorum..

Ben sevgili blog, her yılbaşında Kibritçi Kız için üzülen bir çocuktum..Gelir aklıma yapışır kalırdı..Çocuktum çocuk olmasına ama unutma becerim yoktu o yıllarda..Sonra annemin çabası yok sayılamazdı güzelleştirmek için..Çocuklar için asla yok sayılmayan güzel yılbaşı geceleri anımsıyorum kendi puslu fotoğraf albümümde yerini almış..En net olan da Antep fıstığı ve yaş pasta!!! İşte yılbaşı..

Sonra biraz büyüdükçe anlamlı olsun istedim yılbaşı.. Gezmeli ,tozmalı, eğlenmeli ve gülmeli olsun..Zaman zaman oldursam da genel olarak aaaa, bu yıl bitti diye çokça heyecan duyamadım nedense..Sonra elim çok zor alıştı yeni tarihi atmaya, hep bir durdum..Sene kaç...

Şimdilerde ise..Yılbaşı diye değil, bahane bulduk diye çok şenlikli olsun istiyorum..Her fırsatı bahaneye dönüştürmek; Rüzgar da şenlikli olsun, şenlikleri sevsin diye yılbaşı bahane olsun istiyorum..

Bu sene uyuyarak girecek oğlum yeni yıla..Farkında da olmayacak onun için dilediğim güzelliklerin…Ben yine de kulağına fısıldayacağım güzel bir yeni yıl masalı..

Sonra da dilek listemi ezber edeceğim sessizce..Rüzgar için sağlık ve eğlence, bizler için bolluk ve gülmece, dünyamız için ise akıl ve sağduyu dileyeceğim!!!

Umuyorum ki ben bu sene oğlumla çok eğleneceğim..

2 yorum:

Mutlu Baby dedi ki...

Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel olması dileğiyle sağlıklı, eğlenceli, renkli, huzurlu, umutlu, bol kazançlı, barış dolu, ayrılıkların olmadığı mutlu bir yıl diliyorum.

Iraz dedi ki...

teşekkürler Mutlu Baby, bak başladı 2009, çok mutlu olun bu sene de...