27 Eylül 2011 Salı

Atölye Çocuk, Iraz' ın Oyun Gruplari Güz Programı

Bebeklerin ve çocukların yaşıtlarıyla zaman geçirmeleri psikososyal gelişimlerine dikkate alınmayı gerektirecek kadar katkı sağlar. Oyun, çocuğun kendi deneyimleriyle öğrenmesinin en etkili yoludur; oyun uyumdur..

8 Ekim Cumartesi “Atölye Çocuk, Iraz’ ın Oyun Grupları, Guz Programı*” eşliğinde oyunlar oynamaya başlıyoruz.

9-14,15-24,24-36 ay araligindaki cocuklarin ebeveynleri ile katilimina açık olan oyun gruplari, Cumartesi günleri 5 ayri saat secenegi ile baslayacaktir. Saatler 10.30, 12.15, 14.00, 15.45 ve 17.00 dir. Haftaiçi katılımcı olmak isteyen ailelerin talepleri degerlendirilecektir.Iraz’ ın Oyun Grupları 4 ayrı donemden(guz, kis, bahar, yaz) olusmaktadir; her donemin programı birbirinden bagımsız ve farklı hazırlanmaktadır. Katılımcılar devam eden programlara da katılabılırler.

ATOLYE COCUK
IRAZ’IN OYUN GRUPLARI GUZ PROGRAMI*

1.Hafta: Renkleri Ogreniyorum: Oynayarak kendi renklerimi yaratiyorum.

2.Hafta: Hayvanlar Benim Dostum: Kendi hayvan kitabimi hazirliyorum.

3.Hafta: Mutfakta Cok Egleniyorum: Yasayarak ogreniyorum.

4.Hafta: Pratik Yaşam Becerileri: Hayatın icinden oyunlar cekip cikartiyorum.

5.Hafta: Tatlar, Kokular, Dokular: Oyun Icinde Yasayarak Ogreniyorum.

6. Hafta: Gokyuzu Ellerimde: Yeryuzune Indiriyorum.

7. Hafta: Su ve Toprak: Dogadan Parcalar Birlestiriyorum.

8. Hafta: Ellerim İlk Oyuncagim: El becerilerimi gelistiriyorum.

9. Hafta: Evimde Saklanan Oyunlar: Annem ve babamla evde oynayabilecegim oyunlar öğreniyorum..

10. Hafta: Ben Bir Kucuk Sanatciyim: Ilk eserlerimi uretiyorum.

Atölye Çocuk

Uzman Psikolog Iraz Toros Suman

0 216 410 21 30

info@iraztoros.com

Suadiye Mahallesi, Öğretmen Hayrullah Sokak, No 8/1

İstanbul


*Programın tüm yasal haklari Uzman Psikolog Iraz Toros Suman' a aittir.


Hiç yorum yok: