13 Aralık 2011 Salı

Ekolojik Yılbaşı Ağacı!

Biraz tutturukluğum anneliğimden mi uzmanlığımdan mı(!) bilinmez, Sevgili Ayça ve Sevgili Cüneyt'i her gördüğümde hadi hadi hadi dedim durdum!!! Ki Duru' yu haftada 3 gün oyun oynamaya getirdiklerini düşünürsek hiç az değil!!!

Ve sonuç:














Ve akşam Rüzgar' ınkini açtık (şimdilik fotografı yok çünkü Turgut'la Orff derslerine gidiyor makinamız), öyle boyadı, öyle boyadı ki, sonunda "sanırım ben bir ressamım anne" dedi, salonun orta yerinde bıraktı ki sabah devam edebilsin..Bu sanat eserinin en güzeli defalarca boyanabilir oluşu, yani günlerce :)

Sanat eseri diyorum çünkü çocukların ilk karalamalarına dahi sanat eseri muamalesi yapılması gerektigini anlatır dururum hem oyun gruplarımda hem de seminerlerimde..

Büyük alışveriş marketlerinde satılan "plastik" lere inat, çocuğun yaratıcılığını ortaya koydugu ve "ben yaptım" dedigi bir yılbaşı ağacı, daha ne olsun..

Ve sonunda satın almak için:
http://duvuu.gostorego.com/cocuk/ekolojik-yilbasi-agaci.html



İyi ki yaptınız!!!

1 yorum:

Di dedi ki...

Muhtesem olmus :)