10 Temmuz 2012 Salı

ATÖLYE ÇOCUK/ IRAZ' IN OYUN GRUPLARI YAZ PROGRAMI

 


Bebeklerin ve çocukların yaşıtlarıyla zaman geçirmeleri psikososyal gelişimlerine dikkate alınmayı gerektirecek bir katkı sağlar. Oyun, çocuğun kendi deneyimleriyle öğrenmesinin en etkili yoludur; oyun uyumdur..

21 Temmuz Cumartesi “Atölye Çocuk, Iraz’ ın Oyun Grupları,  Yaz  Programı*” eşliğinde oyunlar oynamaya başlıyoruz!!!

 
9-14, 15- 24, 24-36, 36- 48 ay araligindaki cocuklarin ebeveynleri ile  katılımına açık olan oyun gruplari, Cumartesi gunleri 5 ayri saat secenegi ile baslayacaktir. Saatler 10.30, 12.15, 14.00, 15.45 ve 17.00 dir.


*Iraz’ ın Oyun Grupları 4 ayrı donemden(guz, kis, bahar, yaz) olusmaktadir; her donemin programı birbirinden bagımsız ve farklı hazırlanmaktadır. Katılımcılar devam eden programlara da katılabılırler.
Yaz döneminde, pek çok ailenin tatil programıyla çakışma ihtimali sebebiyle, kayıt esnasında belirterek sadece sizin için uygun olan haftalarda katılımcı olabilirsiniz. Tamamına katılımcı olmak isterseniz kayıt esnasında sizden bunu belirtmeniz istenecektir.
 

ATOLYE COCUK
IRAZ’IN OYUN GRUPLARI BAHAR PROGRAMI
 
21 Temmuz: Su ile oynuyorum, oyunlar öğreniyorum.
 
28 Temmuz: Renklerle oynuyorum, özgürce boyuyorum. 
 
4 Ağustos: Pratik yaşam becerileri; hayatın içinden oyunlar çekip çıkartıyorum.
 
11 Ağustos: Evimde saklanan oyunlar; annem ve babamla evde oynayabileceğim oyunlar öğreniyorum.
 
18 Ağustos: Mutfaktayım; yaşayarak öğreniyorum, kendi yemeğimi kendim yapıyorum.


Atölye Çocuk
Uzman Psikolog Iraz Toros Suman
0 216 410 21 30
info@iraztoros.com
Suadiye Mahallesi, Öğretmen Hayrullah Sokak, No 8/1
İstanbul
 
*Programın tüm yasal haklari Uzman Psikolog Iraz Toros Suman’ a aittir.


Uzman Psikolog Iraz Toros Suman, İstanbul Bilgi Üniversitesinde aldığı psikoloji lisans eğitiminin ardından bir kadın sığınma evinin kurucu müdürlüğünü yaptı. Bu deneyim aile içi iletişim problemlerinin geldiği son noktaya şahit olmasını; böylece çocuklarla çalışmanın önemini kavramasını sağladı.Bu dönemde uzmanlığını tamamladı ve tezini “aile içi şiddet” üzerine oluşturdu. Kadın sığınma evinde kurduğu oyun odası herşeyin başlangıcıydı. Sağlık bakanlığı çalışanı olarak geçirdiği yıllarda çocuklarla ilgili ölçme-değerlendirme süreçlerinde aktif olarak yer aldı.Normal gelişim gösteren çocukların yanısıra farklı gelişim gösteren çocuklarla bol bol çalışma fırsatı bulan uzmanımız, 2009’ dan beri “Iraz’ ın Oyun Grupları” adlı oluşumu ile alternatif eğitim modellerinden esinlenen aktiviteler yaratarak ebeveyn katılımlı oyun grupları düzenlemekte, kurduğu çocuk atölyesinde aile danışmanlığı yapmakta, aile içi iletişim seminerleri vermekte ve oyun terapisti ünvanı ile 3-12 yaş aralığındaki çocuklarla oyun terapisi seansları  yapmaktadır. Uzman Psikolog Iraz Toros Suman aynı zamanda Türkiye’ nin ilk veli inisiyatifi Montessori Okulu Küçük Kara Balık Çocuk Evi’ nin kurum psikologu olarak görev almaktadır.


 

Hiç yorum yok: