29 Ağustos 2009 Cumartesi

Kaçtık ve döndük..



Evimizi özlemiştik ya, hasret gideremeden daha çok özlediğim Seda geldi, taaa Anadolu Lisesinden arkadaşım, 19 yıl!!!Peter & Seda & Luna oldular artık, gittik yazlığa, çocuk baktık, hasret giderdik, gülüştük, öpüştük, koklaştık..



Luna her seferinde daha da büyümüş olur, şaşırırız,seviniriz, anlatırız...



Bu Rüzgar' la üçüncü görüşmeleri, ilk defa birbirleriyle ilgilendiler..




Rüzgar bu sefer denizden de havuzdan da korktu..Zorlamadık ama anlayamadık da..Ne oldu o sudan çıkmayan çocuğa acaba..İstanbul kara çocuğu mu yaptı bu doğuştan Akdenizliyi..Hele havuza girer girmez "bitti, bitti " demesi içimi yaktı..Bitsin gidelim dedi canım benim, yine büyüdü yani, derdini anlattı sözcüklerle, sanırım ilk defa..Sahilde keyfi yerindeydi..



Çok sevdiler birbirlerini, belli oluyor mu..Vedalaşmadan bir süre önce..

Dedik ki madem yaptık bir valiz daha, uzatalım, Mersin' den dönüşte Tarsus' a, babacığıma uğrayalım..Uğradık..



Attık terliklerimizi, aldık hortumu elimize, "ön bahçeyi sen sula, arka bahçeyi ben" pazarlıkları yaptık, dayısı da geldi Rüzgar' ın, kalabalık ve kediler vardı bir de, "gel pisi pisi" ilk sözcükler "baba" dan sonra..E ben de mercimekli köfte yaptım, daha ne olsun..



Sonra da Adana' dan Tarsus' a, evimize götürdü Rüzgar bizi, telsiz kulağında, "açılın, evimi özledim.." diye bağıra bağıra..

Hiç yorum yok: