1 Aralık 2010 Çarşamba

İşte geldim..

Yokum değil mi :)

Koşturuyorum yine..Nedense başım kalabalık, aynı yazdığım gibi, ama içi..Hadi hayırlısı..

Full time annelik güzel ama kendi içinde barındırdığı bir takım tehlikeler var :) Bunu uzun uzun yazacağım..

Ev değişikliği zor, evet bitti ama nasıl..Bunu uzun uzun yazmayacağım, banyonun tadilatı bittikten sonra herşeyi unutmak istiyorum..

Değişiklik ise, eh işte..Bir hocam demişti ki, ben hastalarımmla anlaşma yaparım terapiye başlarken, derim ki onlara:

"..İçinize çöreklenmiş, ruhunuza işlemiş bir yönetim kurulu var, isyan eder değişikliğe, çok gelenekselcidir çoook, işte bu eski kafalı kurulu ikna edecekseniz değişikliğe, terapinize başlayabiliriz.."

...

Şimdiii...Oyun grupları, zamansızlıktan alınamayan eğitimler için ayırtılan yerler,
Rüzgar' la gezmeler, tozmalar ve hayal edilen projeler için atılan adımlar..

Biri de ritm atölyesi!!!Zerrin güzel bir isim buldu, "Ritmini Bul..". Turgut ritm çalıyor, atölyeyi de o yapıyor ama ben 1-3 yaş aralığında Turgut' la birlikte hareket ediyorum mutlaka, oyun oynamak gibi bir alışkanlığım var diye sanırım :)

Haftasonu Kozzy Alışveriş Merkezi'nde demo yapma niyetimiz olsa da, aşırı kalabalık ve hemen sonrasında sürpriz (!) bir şekilde başlayan latin dinletisi sebebiyle erteledik niyetimizi..Şimdi ise atölyeye taşıyoruz, ücretsiz deneme derslerini ve sonrasında tüm çalışmaları..

Ücretsiz deneme derslerine katılım için bana mail atabilirsiniz(iraztoros@yahoo.com)

Tarihler ve detaylar ise şöyle:

8 Aralık Çarşamba
11:30
12- 36 ay grubu, anne-çocuk katılımlı grup

10 Aralık Cuma
11:00
36-48 ay grubu, anne- çocuk katılımlı grup

12 Aralık Pazar
15:00
48 ay ve üzeri, sadece çocuk!!!



Görüşürüz deneme derslerinde!!!

Adres:

Hokus Pokus Çocuk Atölyesi
Yazmacı Tahir Sok. Yalı Apt. No. 24 D-1
Çatalçeşme/Bostancı

1 yorum:

İsmail dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.