17 Aralık 2010 Cuma

Alternatif..

İki lafımdan biri alternatif eğitim modelleri oldu son zamanlarda..Oyun gruplarında da, dilimde de, biliçaltımda da, hayallerimde de..

Rüzgar büyüdükçe, seneye yarım gün okula başlamasının iyi olacağının sinyallerini verdikçe, hangi okul diye endişe ettikçe, ettikçe "of sakin ol" dedikçe, falan filan..

Bugün mail kutuma bir duyuru düştü, heyecanlandım, yazayım dedim, hemen hem de..

Budur:


Söyleşi : “Alternatif Eğitim Modelleri”
Eylem Korkmaz


İstanbul Çocuk ve Gençlik Sanat Bienali etkinlikleri çercevesinde Alternatif Eğitim Derneği Yönetim Kurulu üyelerinden Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Bilimleri Bölümü Araş.Gör. Eylem Korkmaz tarafından alternatif eğitim modelleri üzerine bir söyleşi gerçekleştirilecektir. Alternatif eğitim modelleri, eğitim sorunlarının çözümünde farklı yaklaşımların konuşulacağı söyleşi Antrepo 5 Sanat Limanı’nda yapılacaktır. Katılımcıların daha önceden rezervasyon gerekmektedir.

Söyleşi yeri:
Antrepo 5, Atölyeler Alanı, Tophane.
Adres:
Meclis-i Mebusan Cad. Liman İşletmeleri Sahası (Istanbul Modern Müzesi ile aynı giriş)
Tarih:
23 Aralık 2010 16:30 – 18:00
Rezervasyon için:
0 530 290 34 58

2 yorum:

.....NURAN EVREN YILMAZ.... dedi ki...

Irazcığım kesin orada olacağım. Teşekkürler paylaşımın için.

Iraz dedi ki...

Bence de ol :) Ve ben de olacağım :)