6 Kasım 2008 Perşembe

kırkkaşik bedesteni


bugün dükkanımıza gittik uzun bir aradan sonra..rüzgar'ı beklerken hergün tren yolculuğu zor oldu turgut' a..e ben de hiç ama hiç yalnız kalmak istemiyordum..gitmedik hiç..babam çok yardım etti o zamanlar, açık tuttu dükkanımızı..sonra rüzgar geldi, "zaman" a birşeyler oldu, biz gene gidemedik..artık çok özledik ve gittik bugün..


sonra benim lise yıllarında kitaplarımı aldığım "Antik Sahaf" bir şube açmış bizim bedestene..tüm kitaplar belliki defalarca okunmuş!!!genel olarak 2. elden çok haz etmem, ama kitap olduğunda durum çok farklı..bayılırım bir kitabın defalarca okunmuş ve eskimiş hallerine..o kitabı benden önce okuyan insanlarla sanki bir savaşın aynı cephesinde mücadele veriyormuşçasına enteresan bir birlik bilinci falan yaratırım kendi kendime..hoş ülkemiz tam da böyle günler yaşamıyor mu zaten...

oğlum da aynen benim gibi hissetsin istiyorum bu konuda..

sevsin okunmuş kitapları..


kütüphanesinin ilk kitaplarını aldım bugün..


okunmak için yıllarca bekleyeceklerini bilmeme rağmen..




işte yukardaki gibi üşenmedim fotoğrafladım hemen aldığım ikinci elleri..üstüm başım toz içinde kaldı sahafta..kendi çocukluğumun kitaplarını aldım oğluma..günceli bilmiyorum çünkü.. ama bunlar klasikler..Rüzgar bunları mutlaka okusun istiyorum..ortak masallarımız olur hem ne güzel..



sonra bir de ben ve turgut için az da olsa taradım rafları..muhtemelen artık yeni baskısı yapılmayan, yapılsa da böyle olmayacağını bildiğim 2 kitap daha seçtim.

"kocam"an turgut için Fikret Otyam..







kendime de Bertrand Russell...

Hiç yorum yok: