13 Mart 2009 Cuma

"hep" beraber..ne güzell

Seda & Asu & Emine..Ne güzel..Eskiler..Yani çocukluğumuz, gençliğimiz, sonra düğünlerimiz ve de çocuklarımız..

Seda çok uzak..Brüksel de..Peter aldı götürdü onu,ne de iyi etti ama gidemedim bile düğünlerine...Luna da katılınca süper bir aile oldular..Yılda iki görüşüyoruz..Bir yaz bir kış..Sonra özlemeye devam..

Asu Eskişehir' de..Üniversite yıllarında bir ara, abartmıyorum her haftasonu giderdim..Haydarpaşa, Eskişehir, Asu..Daha ne olsun..Sonra Özben' le şeker tadında bir düğün..Şimdi bekliyoruz seneye "x" de dahil olacak..Amcabey Künefeji daha da meşhur olacak..

Emine Asu' nun ablası..O da Eskişehir günlerimin ayrılmaz parçası..Elif Naz, Emine'nin nazlı kızı..

Harika bir gündü..


Luna 18 aylık..12 aylık olduğundan bu yana kreşe gidiyor Belçika' da..Pıtır pıtır yürüdü, hepimizi en çok da Rüzgar' ı bol bol öptü, sürekli birşeyler yedi, en çok da benim havuçlu kekimi :))Pek beraber oyun kurmasalar da Elif Naz' la birlikte takıldıkları da oldu..Mesela aynı yöne doğru koştular, Seda Elif Naz' la oynarlen Luna onlara güldü gibi..






Elif Naz 26 aylık..Kreşe gitmiyor ve annesi çalışmadığı için sürekli beraberler..
Tam anne delisi..Oda da annesi de varsa aramız çok iyi ama anne odadan çıktığı anda gözler fır fır anneyi arıyor, bulamazsa da başlıyor bir ağıt..Ama ağlaması bile zarif şekerin..






Rüzgar açısından değerlendirecek olursak bugünü..Ona her uzanan kucağa attı kendini, ki ben endişeliydim kalabalığa karışmıyor bu çocuk, yabani olur mu acaba diye..Aynı oyun halısı üzerinde aynı oyuncaklarla oynarken sürekli ablalarını inceledi..




Ev çocuk bahçesi idi adeta, her köşeden bir kahkaha bir kucaklaşma yükseliyordu, bizimki de sırıttı ve enteresan sesler çıkararak katıldı bu panayıra..


Beni en çok şaşırtan ise..Biraz sertçe ve ses de çıkartan bir dişliği var Rüzgar' ın..Bundan bir iki gün önce uykulu uykulu sallarken kafasına vurdu onu yanlışlıkla, uzunca sayılabilecek bir süre ağladı, tabi uyku ağlaması idi bu biraz da..Bugün gene uykusu gelmişti..Luna ev yapımı oyuncaklarıyla oynuyordu Rüzgar' ın..Süt kaplarının içinde mercimek ve mısır..Bir süre salladı - shaker gibi ses çıkıyor- sonra ikisini aynı anda Rüzgar' a attı ve tos kafaya!!!Rüzgar bir iki mızmızlandı ve sustu!!!Evet evet sustu..İnanamadım..Seda dedi ki, bu çocukların kendi aralarında bir iletişim yöntemleri var, birbirlerinin yanlışlarına çok ağlamıyorlar!!Evet ya, bence dişlikte yandığından daha fazla yandı canı ama ağlamadı bile..Neymiş..Çocuk çocuğun külüne muhtaçmış..Başlasın mı oyun grupları? E yavaş yavaş artık..


Bir de bunlar Rüzgar' ın yeni cicileri :)

2 yorum:

eviminnuru dedi ki...

bayıldım çocuklara öpüyorum hepsini hele o oyuncaklarr::)

Iraz dedi ki...

ben de bayılıyorum ben de..hem bütün çocuklara hem de bütün oyuncaklara :)