6 Ocak 2011 Perşembe

yeni..

yeni yıla yeni 15 milyon hayalle başladım, çok şükür..

eskişehirdeydik, ne güzel şehir, eski falan da değil hem, Asum' var orada, eski dost..Rüzgar' ın sık sık "seni çot seviyorum" dediği insanlar listesine girdi bile..Fotoğraflar yakın zamanda..

bir liste yapmak istiyorum, seneye döner bakarım, sonra bir daha, sonra bir daha..bunlar olsun, olmazsa olmadı diye çok üzülmeyeyim, olursa ne kadar çok istediğimi hatırlayıp şükredeyim..

1) Bir aktivite kitabı yazmak istiyorum, en kısa zamanda, haftalık oyun listelerimi toparlasam olur, olur olmasına da zaman..

2) Rüzgar' la hergünümüz bol gülücüklü ve sağlık dolu geçsin istiyorum..

3) Daha sağlıklı olmak istiyorum, herşey dahil bir paket talep ediyorum evrenden, ruhen ve bedenen sağlıklı olmak kast ettiğim..

4) Eskişehir' de okumaya başladım tekrar, zamanım yok bahanesini paket ettim yolladım evrene, devam etmek istiyorum..

5) KŞA istiyorum, ne olduğunu diyemem şimdi, olsun hele,o zaman "oldu" derim..

6) Huzurlu olmak, huzurlu uyanmak ve yakınlarımın huzurlu olmasına katkıda bulunmak istiyorum..

7) Bir "çocuklu aileler için yaz kampı" hayalim var, herşey hazır sayılır, gerçek olsun istiyorum..

8) İşe odaklandığımı fark ettim, sakıncası yok, gelecek sene odağımda ne olacak, bunu irdeleyecek kadar yüksek bir farkındalık istiyorum..

9) Aile içi iletişim seminerlerime başlamak istiyorum..

Başka..Daha çok yazmak istiyorum..Ha bir de dinlenmek..Bir de Rüzgar ve kocam ve ailem..En az bu sene olduğu olduğu kadar yanımda yöremde ve mutlu olsunlar istiyorum..

İyi bir yıl diliyorum..

4 yorum:

ZEYNEP dedi ki...

Ben de senin adına hepsi teeeek tek gerçekleşsin istiyorum:)

Limonlu Turta dedi ki...

Ben de hepsinin birer birer gerçekleştiğini buradan okumak istiyorum. Hadi bakalım, yolun açık, enerjin bol olsun... Sakın unutma, yorulduğunda oğluşunun gülüşüne, sevgilinin gözlerine bak yeter.
Sevgiler,
ç.

Iraz dedi ki...

Zeynep,
Teşekkür ederim ve umarım :)

Iraz dedi ki...

Limonlu Turta,
Ne güzel bir yorum..İyi geldi..